אודות

 

כולנו רוצים להיות בריאים (עדיף גם צעירים ויפים…), ומחפשים את הדרך הנכונה לטפל בבריאותינו. במשך שנים, ראינו ברופאים המערביים (הקונבנציונליים) את המומחים להבנת גופינו, את המחליטים הבלעדיים לגבי הטיפול בנו ובחירת הרפואה שנכונה לנו. אך כיום, בעידן האינטרנט והאינפורמציה החופשית, אנו מבינים שגישה זו אינה תמיד מתאימה וכי לרפואה המערבית יש מגבלות רבות. גם הרופאים עצמם מודים לעיתים קרובות כי אין בידם את היכולת או הכלים המתאימים לטפל בבעיות רבות ולעיתים מפנים בעצמם את המטופלים לענפי הרפואה המשלימה.

אז מה עושים? איזו רפואה אנחנו בוחרים לעצמינו וליקירינו? ומי יחליט מה נכון ומה לא נכון?

בכדי לענות על שאלה מאוד לא פשוטה שכזו החלטנו לנסות ולהביא את מירב הידע והגישות השונות אליכם בצורה מאוזנת ומדעית ולעזור לכם להחליט בעצמכם. אספנו מידע אמין, תרגמנו מחקרים והוספנו את כל הידע והניסיון האישי שלנו וריכזנו הכל באתר זה.

האתר, אשר מיודע הן למטפלים והן לקהל הרחב, כולל מאמרים בעיקר בעברית ממיטב המומחים בארץ ובעולם, חנות למכירת מוצרים המשקפים את רוח האתר, ויכלול גם אמצעי ייעוץ אשר יאפשר לשאול ולהתייעץ עם מומחים במגוון נושאים ואף לשתף ולהמליץ מניסיונכם האישי.

לנרשמים לאתר, אנו מציעים הנחות והצעות מיוחדות.

כולם מוזמנים לקרוא, לשאול ולבחור בדרך הנכונה עבורכם לטיפול ולשיפור הבריאות!

ושכולנו נהיה בריאים…

 אודות המקימים

מריאל הוקמה ע”י מרילין ואיל, שני אנשים עם רקע רב בתחומי המדעים המדויקים אבל גם מוסמכים לטיפולים שונים בענפי הרפואה המשלימה.

מרילין אנקווה Marilyne@maryal.co.il

מרילין, ילידת צרפת, למדה באוניברסיטת פריז VI גיאולוגיה, כמיה וביולוגיה לתואר ראשון לפני שעלתה לארץ בשנת 1975. בארץ השלימה מרילין תואר שני בגיאולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים. את החיבה שלה להכנת מתכונים וניסויים פיתחה מרילין תחילה כמסעדנית בירושלים תוך הפגנת יכולות בישול מהמטבח הצרפתי. לאחר הולדת שתי בנותיה, חזרה מרילין ללימודים, והפעם במכון וייצמן לתקופה של 7 שנים במסלול מסטר ודוקטורט בנוירוביולוגיה. מהמחקר במכון וייצמן, עברה מרילין לעבוד בבית החולים קפלן, שם עבדה במעבדות כמיה ופתולוגיה, ומשם עברה לאילת והקימה מעבדה לקופ”ח מכבי וניהלה אותה במשך 12 שנה. במקביל, התחילה מרילין ללמוד תחומים שונים של הרפואה המשלימה כמו טיפול במוסיקה, טיפול בצבעים, עיסוי, ארומתרפיה ורייקי וכן נכנסה לתחום רפואת התדרים, תחום שמרתק אותה גם בימים אלו. משנת 1993 התחילה מרילין ללמוד ביוארגונומיה אצל נעמי פיינברג (ממציאת השיטה הטיפולית התמרה-מרכבה), ואח”כ גם אצל רפי רוזן שהיה גם מדריך וגם ידיד קרוב. מרילין לימדה מספר תחומים בביה”ס מיסטיכאן לרוח ומודעות עצמית באילת.

את הקשר עם הבודהיזם הטיבטי, התחילה מרילין באילת, ובעקבות כך נסעה לדראמסאלה שבהודו בכדי ללמוד ישירות מהמסטרים המקוריים. מרילין גרה בהודו למשך כ-5 שנים, למדה אצל צ’מטרול רימפוצ’ה כמורה שורש, וקיבלה חניכות רבות מהדלאי לאמה ומורים גדולים אחרים בהודו ובנפאל. בתקופה הזאת, מרילין התנדבה באירגון HLA במתן סיוע רפואי לחולים במחנות. בקטמנדו, התנדבה מרילין במרפאה של מנזר ששילב רפואה מערבית, רפואה סינית, טיבטית, איורוודית והומאופטיה. מרילין הוסיפה את התחום שקרוב לליבה של רפואת תדרים, וכן הקימה מעבדת בדיקות רפואיות. מרילין מספרת ששם התחיל החלום שלה לשלב את תחומי הרפואה השונים ומיטב הכלים בכדי לסייע לבריאות האדם באשר הוא. מאז שחזרה לארץ, עבדה מרילין במעבדת פוריות הגבר בת”א, וכיום עובדת בחברת שלוס כיועצת מדעית ואחראית על איכות המוצרים.

.

איל יצקן Eyal@maryal.co.il

איל הוא מומחה למחשבים ואלקטרוניקה, אבל כבר מאז שנת 1992 הוא גם מטפל מוסמך בשיאצו. במשך השנים הקפיד איל לשלב עם עבודתו בתעשיית ההייטק, גם טיפולים בשיאצו ובהמשך גם בעיסוי רפואי וארומתרפיה. איל למד שיאצו אצל גלעד שדמון, במכון של פרופ’ אולשובסקי. בהמשך למד איל עיסוי רפואי ב”מירב” אצל ג’ולייט מנדלצוויג, ואח”כ התמחה בעיסוי של פתולוגיות אצל ד”ר ארז אלקבץ ויוסי נהרין. את תחום הארומתרפיה למד איל ביחד עם מרילין במרכז שלוס אצל חיים שלוס, וכאן נוצר הקשר שהוביל להקמת חברת מריאל טבעי.

איל, בוגר טכניון מצטיין בהנדסת מחשבים, הוא גם בעל תואר שני למנהל עסקים מטעם בוסטון יוניברסיטי.  בין הלקוחות של איל בתחום הנדסת האלקטרוניקה ניתן למצוא חברות כמו אינטל ומיקרון. פעילויות נוספות של איל הן כמרצה במכון הטכנולוגי חולון, והכשרת עובדות הייטק חרדיות בחברת רייציפ לתחומים של פיתוח שבבים ואלקטרוניקה.

איל מספר על הסיבות שהביאו אותו להקמת החברה והאתר: “עם השנים, אני מתוודע לעוד ועוד מוצרים של חברת שלוס שהם מיוחדים ואיכותיים, ומאוד הייתי רוצה להביא אותם לידיעת הציבור בכדי שגם אחרים יוכלו ליהנות מהם. כדוגמאות הוא מציין את השמפו האיכותי שמנקה את השיער מקשקשים כפי שאף שמפו אחר לא עושה, ואת התערובת הארומתית של מנטה וקמפור שהוא מציע לסביבה הקרובה כשלמישהו יש כאב ראש או בחילה.” בנוסף איל רוצה להנגיש לציבור את המוצרים הייחודיים של מריאל, שרובם נרקחים בייעוץ של ד”ר מינה פארן, והיעילות שלהם מבוססת על מחקרים רבים על צמחים בעלי יעילות מדהימה גם לבעיות שלא פשוט לטפל בהן כמו סכרת, לחץ דם גבוה, פחדים וחרדות ועוד.