המתכות הכבדות בגופינו, כיצד הן משבשות את איכות חיינו, וכיצד ניתן להיפטר מהן

החיים המודרניים גורמים לכך שבגופינו נמצאות מתכות כבדות בריכוזים שפוגעים בתיפקודינו. מחקר בארה”ב מעריך שלמעלה מ 50% מהאוכלוסיה סובלים מהרעלה של מתכת כבדה כמו עופרתת קדמיום, ניקל או כספית. רבים מהמתכות מגיעות לגופינו מסתימות שיניים, מחומרי הדברה, מהלחמות של קופסאות שימורים, מסיגריות, כלי בישול, דגים שגדלו במים מזוהמים, חומרים הנמצאים בתכשירי הקוסמטיקה ועוד.

הרעלת מתכות כבדות באה לידי ביטוי בכאבי ראש, כאבי שרירים, עייפות מתמשכת, סחרחורות, בעיות עיכול, אלרגיות, דלקות פרקים ואף שיבוש המחשבה. הכבד שלנו מסנן מתכות, אך מתקשה להרחיקן מהגוף.

הרצאה מעניינת מ 2012 של ד”ר קריס שייד מתארת כיצד הצטברות של מקרורי בגופנו גורמת לדלקתיות במעיים, ומחלישה את ההתנגדות לקנדידה ולטפילים שונים. אחת הסיבות העיקריות להתפתחות מוגזמת של קנדידה בגופינו היא הירידה ביכולת הגוף להתנגד לה בשל זיהום מתכות כמו מרקורי. המקורי מגיע לגופינו ממיי השתיה, מדגים ועוד.

יש מספר דרכים לנקות את הגוף מהמתכות הכבדות. הדרך המוכרת ביותר היא חיזוק הכבד. יש תמציות צמחים מיוחדות המיועדות לכך כמו גדילן מצוי ושן הארי. באתר מריאל ניתן למצוא תערובת מוכנה לכך הנקראת LDT. יש גם שמנים שמאוד עוזרים בסילוק הרעלים וחיזוק הכבד כמו ה  OLEO או שמן המפ  (קנביס רפואי). לפרטים נוספים מומלץ להיכנס לדפי המוצר ולקרוא עוד.

בשנים האחרונות התרבו המחקרים על הפקטין שמופק מצמחים כחומר שמסוגל לעטוף את המתכת הרעילה, ולהוביל אותה תוך המסה בנוזל מיימי החוצה מהגוף. הסיבים (FIBER) של הפקטין מסוגלים לשאת איתם מתכות כמו אלומיניום, עופרת, קדמיום, ניקל ועוד אל מחוץ לגוף. הבעיה היא שנדרש לשם כך ריכוז גבוה במיוחד של פקטין המופק מתפוחי עץ או לימון. באתר שלנו תוכלו למצוא תרכיז תפוחי עץ הנקרה פרו-פקטין  בריכוז גבוה במיוחד שיעיל מאוד לניקוי הגוף ממתכות כבדות. התרכיז טוב גם כן להוצאת חומרי פסולת רדיואקטיבית מהגוף כמו  Caesium-137 וטוב כנגד סכרת ומחלות קרדיו-וסקולריות (לבביות).

ניתן לקרוא עוד באתרים:

Health & Wellness

Natural News

Mercola