כאבי בטן – מספר דרכים להקלה על אי הנעימות

לכאבי בטן יש מספר גורמים. זה יכולה להיות רגישות למאכל מסויים(או רגישות בכלל במעיים), חוסר התרוקנות-עצירות, קלקול קיבה ועוד הרבה דברים לא נעימים  שמכבידים עלינו נפשית ופיזית ומשאירים אותנו בבית ימים עד שבועות (ורצוי קרובים לשירותים… )

“פתרון הקסם” יהיה עזרה לגוף בתהליכי העיכול. אם זה כדי לזרז את סילוק הגורם החיידקי או הוירוס מהגוף, אם זה כדי לעזור לגוף להתנקות מרעלים, לספוח גזים שגורמים לבטן להיות נפוחה ולעיוותים שונים (ורעשנים לעיתים .

כמובן שתזונה מזינה ובריאה תעזור, עם זאת אספנו לפניכם מספר מאכלים וצמחים שיש לכולנו בבית שעוזרים בתהליכי העיכול בגוף שיכולים להקל על מעמסת הגוף, במיוחד במקרים בהם מעורב וירוס או רגישות וכאבי בטן.

עצירות

באמצעות שמן זית, לימון, מיץ שזיפים

עצירות היא שיבוש בהוצאת פסולת המזון מהגוף, כשלאדם קשה להוציא את הצואה או שהיא מוצאת באופן לא תדיר. נהוג לומר, כתדירות יציאות של פחות מ-3 פעמים בשבוע נחשבת כבר עצירות. המצב שבו הצואה נשארת בגוף עם כל הזיהומים והחיידקים שבה, גורם לעיתים קרובות לסדרה שלמה של בעיות כמו טחורים, מעי רגיז, פגיעה בשרירי האגן, לחץ ומתח ועוד.

מומלץ לסובלים מעצירויות לשתות בכל בוקר כפית של תערובת שמן זית עם מיץ לימון. זה מצויין למערכת העיכול וטוב כנגד בעיה של עצירויות.

לטיפול בעצירות, משרים שזיפים מיובשים במים למשך יום שלם, ואז שותים את המים. ניתן לשמור את מי השזיפים במקרר לשימושים חוזרים. ניתן גם להשתמש בסירופ קנוי של שזיפים.