מרילין אנקווה MSc – להשתחררות ממצבי סטרס ותופעות פאניקה

מרילין היא מומחית ברפואה אינטגרטיבית. היא למדה נוירו ביולוגיה במכון ויצמן למדע, וצברה שנים רבות של ידע וניסיון בתחום רפואת הצמחים, הרבליזם.

בעבודתה מרילין מכינה פורמולות צמחים המשמשים את לקוחותיה הישירים, וכן, רופאים ואנשי מקצוע מהרפואה האלטרנטיבית ברחבי הארץ.

התמודדות עם לחץ וסטרס

אנשים רבים נתקלים בחיי היום יום במצבי סטרס שונים. אצל רבים נובעת הבעיה מעומס ולחץ בעבודה שמוביל אותם להתמודד עם לחץ נפשי רב הבא לידי ביטוי בבית ובחיים הפרטיים.

לחץ נפשי

לחץ נפשי הוא מונח המציין תחושת מצוקה הנובעת מפגיעה במצב האיזון של האדם, כתוצאה מגירוי חיצוני מוחשי ופיזי או פסיכולוגי. במצב זה עשוי להיווצר קושי בהתמודדות עם גורם הדחק וחוסר הסתגלות התנהגותי, פסיכולוגי או פיזיולוגי. הגירוי היוצר את הדחק עשוי להתקיים במציאות או אף רק בתודעתו או במחשבתו של אדם, והוא נתפס כמסכן או כמאיים על השלמות הפיזית או הנפשית שלו, ישירות או בעקיפין, דרך איום או סיכון של משאבים ואינטרסים.

התמודדות עם לחץ

לאורך השנים טיפלה מרילין בבעיות שונות ומגוונות, והתמחתה בעיקר בטיפול במצבי סטרס ועזרה למטופליה לשלוט בהתקפי פאניקה. הטיפול במצבים אלה הוא כמובן אישי מאוד ונוגע בשורש הבעיה אצל כל מטופל ומטופל. מרילין משלבת בטיפולים את הידע והניסיון המדעי עם שנים רבות של עבודה ומחקר בתחום האלטרנטיבי, החל מטיפולים אנרגטיים וכלה בצמחי מרפא.

עם ידע רב בעולם צמחי המרפא, ושנים של מחקר בתחום הביולוגי, מרילין משלבת את הטוב שבשני העולמות ומציעה למטופליה פתרונות עם בסיס מדעי ואלטרנטיבי מוצק.

לקביעת טיפול 052-8815220